Általános jótállási feltételek
Az elvégzett javítási munkákra jogszabályban előírt garanciát vállalunk, ha ugyanazzal a hibával hozzák be szervizünkbe a készüléket, mint előzőleg, akkor a javítást díjmentesen elvégezzük.
Máshol vásárolt termékre, nálunk a garánciális javitás nem érvényesithetö.
- Jótállási igényt az a fogyasztó érvényesíthet, aki a termékkel, eredeti számlával vagy annak másolatával, és érvényes Jótállási jeggyel rendelkezik.
- A Jótállási jegy akkor érvényes, ha azon pontosan fel van tüntetve a fogyasztó számára értékesítő Forgalmazó (eladó) neve és címe, a fogyasztási cikk típusa, megnevezése, sorozatszáma, kódszáma, a gyártó neve, a vásárlás vagy üzembe helyezés napja.
- A fogyasztó köteles a termék hibájának felfedezése után azt (a termék típusának és gyári számának, valamint a hibajelenség leírásának közlésével) a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül bejelenteni telefonon és e-mailben .
- Figyelem! A terméken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások megőrzése, mentése a fogyasztó feladata. A Forgalmazó vagy a javítószolgálat nem felel – az eltérést nem engedő jogszabályi rendelkezések keretei között – adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra visszavezethető okból következtek be.
- Javításra 1 hónap, csak az általunk fogalmazott új termékekre 1év garanciát vállalunk.
- Húrokra, elektroncsövekre, hozott alkatrészre garanciát nem vállalunk.
A garancia csak olyan sértetlen termékre vonatkozik, amelyek gyári- vagy anyaghiba következtében váltak működésképtelenné.
Nem vállalunk garanciát kopásért, törésért, helytelen használatért, beépítés átalakítás idegenkezűség vagy gondatlanság következményeképpen okozott károkért sem. Az elektronikus alkatrészek beépítését kizárólag szakember végezheti, saját felelősségére. A garancia szintén nem vonatkozik túlterheltség, valamint mechanikai behatás által tönkrement előidézett károkért és működési kiesésekért felelősséget nem vállalunk, a garanciakötelezettség kizárólag magára a termékre korlátozódik. A szerződéses viszonyból származó valamennyi jogvita tekintetében a felek kikötik és alávetik magukat a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének.
Reklamáció esetén a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a fogyasztó viseli.
Szavatossági igényeit az alábbi címen érvényesítheti:
1142 Budapest Erzsébet Királyné útja 65.
Fulltone Hangtechnika
E-mail: fulltoneszerviz@gmail.com